Klubmodul henter siden
Halloween klubaften 2024
Vejledning
1. Er det første gang du tilmelder dig? Så skal du oprette en profil her  Opret profil
2. Ellers skal du logge ind for at tilmelde dig.

DET BLIVER UHY GGELIGT!

Neptun fejrer 1. november kl. 20.00 klubaften med Halloween-tema i klubhuset på Elsesmindevej 50 med uhyggelig udklædning i et udsmykket klubhus.

Der vil blive serveret mad og gyselige drikke med hårrejsende baggrundsmusik og være mulighed for at få et rigtigt godt gys, når stearinlysenes dansende skygger spiller pus med vores underbevidsthed.

I løbet af natten vil den mest skræmmende og uhyggelige udklædning blive kåret blandt både juniorer og voksne som både Græskarkonge og Nattens Dronning.

Så tag hovedet under armen og skynd dig at tilmelde dig til en Horror-Night af (u)hygge. Deltagelse koster 45 Kroner.

Medbring dit mest skræmmende kostume og blodigste smil!

Free Bat PNG Transparent Images, Download Free Bat PNG Transparent Images  png images, Free ClipArts on Clipart Library

Tilmelding og betaling foregår via Klubmodul senest den 30. Oktober

Vi glæder os til at se jer!

Tilmeldte
0 /30