Tirsdag d. 2/3-21
Hej alle

Status lige nu på klubhus.
Michael og jeg var der 2-3 timer og fik slebet det sidste. Dog er der kanterne rundt i wc/forrum som skal gåes efter med en skibeklods.
Så er det “bygget” op ved overgangene mellem vinduer og under neden hvor spartelmasssen er lagt tykt på. Det tørrer langsomt.
Ellers skal der “blåt” vand på alle flader, så klisteret holder glas væv på plads.
Der er flere steder der skal akryl fuges. Især i alle indvendige hjørner i wc/forrum og op mod lofter.
Væv opsættes med klister.
Buet males først med grunder så med panel maling
Alt umalet træværk grundes også med grunder (en anden). Og så måles det med samme panel maling
Dvs 2 grunder og samme dæk Maling.
Husk når i maler med det blå vand SKAL der tørres af med en fugtig klud på alt træværk eller overflader som ikke skal males. Det er meget tynd og løber men det brændet sig fast på det som det løber ned på.. puha
Alt det er der materialer til og det ligger dernede. Så selvom jeg ikke kommer de næste 3 aftener kan i jo godt. Bare i gang venner.
Der sker ikke mere dernede med håndværkere før Neptun er færdig med at male.
Ses snart og god arbejdslyst

Ole Brinck

Søndag d. 28/2-21

Kære venner,
Så blev der spartlet og slebet til den store guldmedalje. Masser af gode klub kammerater både lørdag og søndag. Sådan!!??
Men vi skal videre. Og der skal slibes en sidste gang nogle steder. Og så skal vi have glasvæv op og male.
Og male gerigter, fodpaneler og vindues lysninger. Og stålbuerne.
Så hverdags aftener må i brug.
Vi er der hele ugen. Gerne fra kl 17 eller kl 19 (hvad der nu passer).
Jeg sørger for materialer.
Gi mig en sms eller ring på 2115 1412 hvornår du kan hjælpe.
Glæder mig til at se dig??

PS. Garagen blev indrettet og klar og køkken materiale blev klargjort.
Det blir SÅ godt??
Kh Ole