Kære medlemmer i Frømandsklubben Neptun.

I anledning af udbruddet af Corona virus vil vi gerne opfordre til at følgende retningslinjer overholdes, gælder for alle medlemmer - både store som små:

1) HVIS du føler dig sløj på nogen måde der kan være et tegn på influenza, så bliv hjemme. Dette omfatter ondt i halsen, diarré, feber, vejrtrækningsproblemer, hoste, og hvis du er snottet.

2) Naturligvis er ømhed i muskler og det at være forpustet en naturlig følge af træning, så vi skal ikke gå i panik, men være realistiske
Hvis du har været på besøg i lande der er identificeret som risikoområder inden for de sidste 14 dage, så bedes du blive hjemme fra træning og besøg i klubben.

3) Hvis du har været i kontakt med folk der er i karantæne, smittede eller på anden måde under mistanke for at kunne bære Conora virus, så bliv hjemme fra træning og besøg i klubben.

4) Sørg for ordentlig hygiejne når du er til træning eller i klubben. Hvis du skal hoste eller nyse så gør det ind i ærmet. Vask hænder grundigt og ofte.

5) Hvis du har svagelige i din nærmeste omgangskreds, så overvej nøje om du vil tage den risiko der trods alt er ved at møde op til træning eller i klubben.

6) Husk at det er sundt at bevæge sig, og vi skal finde et realistisk niveau for forsigtighed i forhold til  Corona epidemien. Det væsentligste skal ikke være at være bange for sit eget helbred, men at være opmærksom på ikke at udsætte andre for unødig fare.

På forhånd tak for jeres støtte.

De bedste hilsner,

Frømandsklubben Neptun.