Krebsegilde - Fælles dykkertur

Krebsegilde for de fynske klubber

Kære dykkere i Neptun, Assens dykkerklub, Aqua Club, Langelands Dykkerklub og Moby Dick

Så blev det Neptuns tur til, at stå for en fællesdykkertur blandt de fynske dykkerklubber. Turen går til Davinde sø lørdag d. 24. august, hvor vi vil arrangere krebsegilde for jeres snorkel- og flaskedykkere.
Neptun vil sørge for de nødvendige ting til krebsegildet, men vil også sørger for grill, så tage lidt mad med til grillen.
Planen er, at vi mødes kl. 13 ved Davinde sø, Davindesøvej 3, hvor man vil blive lukket igennem porten. Herefter vil vi gøre klar til dagens dyk, få sat hold og når vi er klar til, at dykke vil vi hopper i suppen og fange krebs til den store guldmedalje.

Tidsplan:
13.00 Ankomst og klargøring
14.00-17.00 Dykning
17.00-18.00 Grill og spisning
18.00 -… Aftendykning(hvis man har lyst) + farvel og tak

I må meget gerne komme med en tilbagemelding med ca. antal deltager fra hver klub, da det har betydning for antal grill og tilbehør til krebsene.

Velmødt
Christina Buch
22.08.2019
24.08.2019 kl. 13.00 - 24.08.2019 kl. 19.00