NORGE 2019

TIDSPUNKT: 29. AUGUST - 1. SEPTEMBER
PRIS: 1900,-PR PERSON.

Prisen dækker transport til og fra Skottevik i Norge, ophold i hytter inkl slutrengøring samt alle måltider fra aftensmad torsdag til frokost søndag.
Prisen er baseret på, at medlemmer lægger biler til og KUN får dækket den rene benzinudgift( altså ikke hverken 2,- eller 3,- kr pr kørt kilometer)
Det er svært at beregne en præcis pris, for bliver alle biler fyldt op med fire personer??, hvor langt kører de enkelte biler på literen??. Er vi nødt til at leje dyrere hytter og bliver alle soverum fyldt op?. Med 1900,- pr person er jeg rimelig sikker på, beløbet dækker. Er der overskud på turen, så deles det ud på alle deltagere.

Depositum på 1000,- skal betales senest 1. april og betales ved framelding kun retur, hvis turen giver overskud. 1. april er samtidig sidste tilmeldingsfrist. Pengene skal sættes ind på konto 2370 – 7562 987 317. Husk at opgive navn

Vi bor fortrinsvis i store hytter, beregnet til 10 personer med tre soverum hver. Par får egne værelser, enlige skal dele med en anden. Der bor derfor maks. 6 personer pr. hytte. Medbring selv sengelinned og håndklæder, dyner og puder er på stedet.

Planen er som sædvanlig at pakke dagen før afrejse.
Færgen sejler 11:45, vi skal være der en time før, så afgang 06:00, for de biler, der trækker trailer eller båd. 06:30 for resten.

Ankomst Skottevik ca 15:00 samme dag.

Afgang fra Skottevik 06:45, færgen sejler 08:30 (morgenmad mens vi venter på afgang)
Ankomst Hirtshals 10:45, frokost på en rasteplads på vejen hjem. Ankomst Odense sidst på eftermiddagen.

Som sædvanlig deles vi om alle opgaver og jeg laver på forhånd en plan for, hvem der er dykkerleder, hvem der laver morgenmad, aftensmad, frokost og så videre. Så kan man jo altid bytte indbyrdes. Det er rigtig fint, hvis nogen på forhånd vil melde sig til at lave aftensmad torsdag, fredag og lørdag.

Da Færgeselskabet skal bruge personlige oplysninger såsom fødselsdato, så er der KUN tilmelding via denne mail: pervoight@gmail.com.

Husk at oplyse fulde navne og fødselsdatoer og de af jer, der kan lægge bil til skal også oplyse registreringsnummer, om I kan trække båd/trailer og hvor mange I har plads til i bilen ud over jer selv.

Per Voight
01.04.2019
29.08.2019 kl. 08.00 - 01.09.2019 kl. 08.00
Norge, Skottevik