Klubmodul henter siden
Norgestur - forhåndstilmelding
Tilmeldingsfrist er overskredet

Kære klubmedlemmer!

Smukke Norge kalder endnu engang!

Vi skal igen til Tregde.  Vi bestiller store hytter, hvor der vil være værelser med 2-4 sovepladser, som vil være en blanding af dobbeltseng og enkeltsenge. Vi planlægger at afholde minimum 2 dyk pr. dag.

I år vil vi gerne lægge op til at have flere generationer med på turen, så der både er mulighed for snorkeldykning og andre små ture med naturskønne oplevelser.

Tirsdag før afrejse pakker vi alt udstyr til turen i klubben.

Vi danner base i den ene af lejlighederne, hvor vi laver mad og spiser sammen, hygger og planlægger fantastiske dykkerture. Vi deles om tjanserne i forbindelse med forplejning, oprydning.

Prisestimat inkl. kørsel, færgebillet, hytte og mad: (16.08.2023 - 20.08.2023)

• Dykker: 3000 kr. for 4 overnatninger

• IKKE-dykker: 2650 kr. for 4 overnatninger

(Bemærk at priserne er beregnet ud fra fyldte hytter.)

Vi har mulighed for at fylde flasker på stedet, hvor der både tilbydes 200 bar og 300 bar, samt mulighed for nitrox. Hvis man ønsker Nitrox skal det informeres ved tilmeldingen på klubmodul.

Tilmelding:
Bindende tilmelding gennem klubmodul: Dato: 1. marts

Betaling: Senest den 24. marts gennem klubmodul (informationer kommer senere på mail efter tilmelding via klubmodul)

Informationsmøde/fællesaften fredag d. 28. april kl. 20.00 i klubben.

Kørsel: Michael har tilbudt at køre med båden, men andre må gerne byde ind med mulighed for at trække trailere/båd.

Hvis man kan lægge bil til turen, skal vi bruge længde og højde på bilen, samt nummerplade.

Mere information: https://tregdeferie.no/aktivitet/dykking/

Spørgsmål/kommentarer/brug for hjælp: Kontakt Jesper på 60171570

Tilmeldte
16 /40